Blog ini menyediakan tips dan idea bagaimana pembaca dapat menjalankan bisnes tudung dengan kos yang murah.

Ad

Student Universiti yang jadi Jutawan dengan Jual Tudung

with 0 Comment
Student Universiti yang jadi Jutawan dengan Jual Tudung
Salah satu jenama yang hasil daripada seorang pelajar universiti iaitu Radiusite.

Minah ni dulu pelajar uitm. Dari zaman belajar sampai sekarang jual tudung.Dari universiti dulu buat kecil - kecil je jual tudung ni, tetapi sekarang dah jutawan.

Radiusite salah satu website yang saya kagum. Pada saya, apa yang menyebabkan dia boleh sampai ke tahap itu kerana ialah ilmu yang dia ada dan juga kesabaran dia.

Muda – muda dah kaya raya.:).Apa yang saya tahu minah ni tak pernah kerja lepas habis belajar,cuma fokus dengan apa yang dia buat sampai la sekarang.

Saya ada jumpa website ini beritahu cara jual tudung dan bisnes tudung dari pilih tudung yang jual pasti untung sampai la kepada pemilihan supplier. Semua ada cerita.

Saya dah beli dah panduan ni.memang superb!...anda boleh tengok di sini




Anda tak boleh jadi macam radiusite pun sekurang - kurangnya boleh jadi cepisan – cepisan jutawan
Student Universiti yang jadi Jutawan dengan Jual Tudung

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Powered by Blog - IdeaBisnesTudung

Join kami di sini!